back it up

Åkte in med bussen före åtta idag och promenerade hem i typ 22-24graders värme. fast mitt på dagen blev det exakt 27grader i skuggan, dra mig baklänges!!!! Gick inte ut för att sola idag heller, lite lustigt för jag vill men orkar inte i denna hetta. En proteindrink blandat med 2dl havregryn blev frukost och sex ägg med tre mackor till lunch innan jag drog till gymet.

Chins
15reps på kroppsvikten
6reps med 15kg+
3reps med 20kg+


Latsdrag
2set 60kg 12reps
1set 70kg 10reps

Gjorde latsdragen äckligt strikta, kollade upp mot stången hela tiden och satt spikrak hela tiden.

Sittande rodd
14/20plattor 12reps
16/20plattor 12reps
18/20plattor 10reps

Om latsdragen var strikta så kan man nog minst kalla rodden de också, rak i ryggen hela tiden och lutade inte bak och följde inte med handtaget på tillbakavägen utan sträckte ut armarna och drog armbågarna så långt bak som möjligt. Otroligt bra kontakt!

Rak Stångcurl
50kg 10reps
60kg 4reps
45kg 10reps

Omvända ezcurls
25kg 15reps
35kg 15reps

Shrugs med stång
100kg 20reps
140kg 20reps

Tog bara eaa fx efter gymet idag, orkade inte dricka nå mycket mera pga värmen! någon timma efteråt blev det 300gram biffar och potatis. Imorgon blir det ben ben ben & vader.
En till skön låt från samma band som igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0