Rest in.. food?

Efter att ha fixat till hälarna med tejp och lite andra grejer så var det bara att bege sig ut på en 60-90minuters morgonpromenad i kylan, trots att solen är framme så ger den ingen som helst värme i ryggen haha.. Men det är ändå ganska fint på morgonen tycker jag. Då jag väl kom hem så käkade jag gröt med ett par matskedar oboy, lite godare jämnfört med den dära trista havregrynssmaken och vad äter man till det då? Njaa, ides inte börja laga något mera så tog en proteindrink som kanske gav 40gram protein. Lunchen blev något försenad, la mig för att vila efter att jag lirat lite mw2 på xbox live och tiden bara rann iväg, ungefär efter kl.14 åt jag 300gram kycklingfilé med svampsoppa. Underbart med en vilodag så hära mitt i veckan, har gett det som förslag åt en eller två som jag brukar träna med och den vilodagen uppskattas eorhört mycket. Ladda batterierna, vara lite social eller vad man nu kan tänka sig. Efter gårdagens pass är det välbehövligt för både Fanny och mig.
Ökningarna fortsätter, förra veckan gjorde jag 4reps på 170 i mark, igår 5reps och kände att jag hade orkat mera eller att t.o.m öka vikten. Men vill ju överleva benpasset som kommer imorgon också, min korsrygg är ju lite ostabil sedan tidigare från tungträning, bara att anpassa sig efter det då. Ska gå och svepa lite fun light strawberry- water melon det är den nya smaken och den passade verkligen inte till kesella haha, men väldigt god att dricka. Den bästa smaken fun light haft var förra sommarens "limited edition" Periskor & honungs melon, SATAN gottigott GOTT! Men har en ben & jerrys fudge brownie till senare att få ner med en kesella och lite kycklingfilé. Hamnar under proteinintaget jag vanligen brukar ha men idag gör jag ju knappt ett piss så spela roll. bara ta det lugnt och äta godare än i normala fall. bara det inte blir en dålig vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0