En tidig måndag

Blev väckt före kl.05 som planerat och tänkte bara på hur segt det är att gå upp den tiden för att laga mat och sedan cykla till jobbet som ger dålig "lön"  men sedan kom jag ihåg, att jag fyller 20år idag hehe men jag har ändå en del grejer som måste fixas idag. Hämta ut mina tröjor som jag köpte nyligen,träna så klart (A) och ge Fanny "the stuff" ..om jag får pengarna :P Jag hoppas dock att förväntningarna för denna vecka håller. Genom att skära ner på gymmet och öka kardion, jag väger kanske 87-86kg nu så jag behöver gå ner ca.3-4.5kg till för att formen ska vara hyfsad åtminstone. Det konstiga är att helgen bara rann iväg, den gick väldigt fort. Som vi tillbringade mest hemma hos mig, fast nästa helg kommer spenderas i Finland. Har då vetat att Finland är ett land som satsar på mycket turism och är bra på att bygga campingar och sånt. Och har tagit sig til final i det allt inom hockeyn de senaste åren men aldrig vunnit ;) World Cup mot Kanada, OS-finalen mot Sverige, Vm-finaler och förlust. Det är inte lätt, men nu ska jag äta klart sedan dra till jobbet. Fixar in mera bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0