En lång dag

Har det på känn bara, en lång dag. Kändes skönt att ta en cykeltur imorse som vanligt, som annars känns som tortyr. Har snickrat på ett garage som vanligt, hann dra igenom benen nu på lunchen (mest framsida) det var förbannat skönt men samtidigt mycket jobbigt, vilket är bra tycker jag hehe ;) Körde 7set benpress första: 140kg-12reps andra: 170kg-12reps tredje: 210kg-10reps fjärde-250kg-6reps (här kände jag hur benen fbörjade känna sig utkörda redan) tog 30sekunders vila och körde femte:250kg-6reps och därefter två extremt jobbiga dropset utan vila ;) ner till 200kg-12reps som gick ner till 120kg-15reps aaaaaaaah!!.. Därefter gick jag till hackliften och hade bestämt mig för att skippa viktbehovet och köra ner i botten i djupet av övningen. Vart bara fyra set.. jippi! första: 80kg-12reps andra: 100kg-10reps tredje 110kg-8reps fjärde: samma som tredje. Sedan ville jag chocka benen så mycket som möjligt, så varför inte tunga knäböj? =P hade dock en bänk bakom mig under utförandet, men jag höll emot vikten så mycket som möjligt på vägner och tog i bänken knappt innan jag pressade upp igen. Det tog det sista ur mina ben, körde bara åtta reps. varje set och gick från 80kg till 100kg som mest under 4set. Avslutade passet med lite ryggresningar med vikt och situps supersettat utan vila alla gånger 3set+3set. Sen så, kom jag hem och käkade lite lax och potatis :P och lirade så klart xbox live (A) hehe.. Men nu ska jag byta om och dra iväg till arbetet. Ska fixa till gaveln på garaget annars ser det så naket ut ;)

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Heeey.. vad roligt att ta del av ditt bloggande :) Det var en rolig överaskning att du oxå har skaffat en nu.

KRAAAM!!

2009-07-08 @ 12:18:51
URL: http://tessu.blogg.se/
Postat av: Ante

Joo, jag skriver när jag inte har så mycket annat för mig =P

2009-07-09 @ 05:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0