En dag

Om man är börjar bli sjuk så ska man helast försöka ta död på viruset eller vad det kan vara. Det helt klart bästa sättet är om man tar en kopp med vatten, några droppar vinäger, riven ingefära plus vitlök och gurglar det några gånger om dagen. Mendet har jag inte kunnat så nu knner jag mig mycket förkyld ;p Gör det bästa av situationen i alla fall. Steg upp satte på vatenkokarn skar mig en vitlök som jag knaprar på nu mhm mhmmm.. ;o Hade varit bättre med ingefära helt klart men man tager vad han har. Får göra vad jag kan istället för att gurgla, ta mig nog ett vitamin pak (alla omega syrorna, och de flesta av alla vitaminer till magnesium och zink). Ska ta en dusch sen för det kan få kroppen att bli lite piggare och oavsett hur dåligt man mår så sluta aldrig att äta mat. Förhoppningsvis blir jag frisk till veckan och igår kväll skrev jag ju det dära nya upplägget som finns här nedan.








Träningsupplägg 2010.

Måndag, Bröst & triceps
Bänkpress 5set
Lutande hantelpress 5set
Hantelflyes 4set
Dips 3set
Ez-tricepspress liggande 4set

Tisdag, Rygg & biceps
Marklyft 2-3set hög reps.
Chins 4set
Latsdrag alt stångrodd 3set
Sittande rodd 4set + 1dropset
Hantelrodd 4set + 1 dropset
Koncentrationscurls med hantel 4set
Cablecurls 3set

Onsdag, Ben,vader + mage
Knäböj 5set
Benpress 5set
bencurl 5set + situps
stående vadpress 4set + cable crunches
sittande vadpress + liggande benlyft
Torsdag,vila

Efter två veckors tungt lyftande så byter man träningsform till superset för att stressa musklerna på ett annat sätt. snabbare pass,mindre vikter och mer reps. Och det gäller Ben,armar och axlar.

Fredag, Axlar + armar
Axelpress med hantlar 4set
sidolyft med hantlar 4set
framåtlutande hantellyft (baksida) 4set
shrugs med stång 4set
Stångcurl + smalbänkpress 5set
hammercurls + push down 4set

lördag alt Benpass.
benpress hög reps.
bencurl + benspark 3set
stående vadpress + benlyft 4set hög reps.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0