Tjaa

Så idag har jag lagat mat för kommande dagar och hjälpt mamma där hemma med lite saker sedan hunnit med ett sent Bröst/bicepspass! Både igår och idag fick jag dåligt med energi samt protein pga lite dålig planering och mycket spring på stan efter mat haha! Fixade en hel del nötfärs till ett bra pris, som jag med stor chans kommer äta mycket av framöver med bbqsås så klart!!!!!

Dagens pass bröst & biceps:
Bänkpress 2x 60kg 15reps, 2x 100kg 6reps, 3x 110-112.5kg 3reps, 100kg 5reps
Lutande hantelpress 3x 40kgs hantlarna 6-8reps, 1x dropset 30kgs
Hantelflyes 2x 15kgs hantlarna 12reps dropset till 10kgs 12reps
Scottcurl med Ez-stång 2x 30kg 15reps, 50kg 4reps dropset till 30kg 10reps
Hantelcurl 12.5kgs 10reps, 2x 15kgs 10reps

Thats it! Provade att dropsetta i hantelflyes bara för att nå total utmattning i bröstet och inte belasta armarna med så mycket vikter efter två tunga övningar, och det kändes otroligt bra! Var lite öm i armarna idag vet inte varför men dom har varit stela flera dagar så körde lite lugnare än vanligt. På den avslutande övningen hantelcurl körde jag liksom i hantelflyesen total utmattning på lättare vikter, gjorde 10reps med ena armen sedan 10reps på andra armen och vilade knappt något emellan.
Borde klämma in ett benpass imorgon för det har jag inte hunnit med i veckan.. Är ju sällan folk på gymet under helgerna så det är rätt skönt speciellt då man ska träna snabbt.

 
Nötfärs med Kentuckey whiskey BBQ och lite ris, går ner hur lätt som helst!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Alltså.. den där BBQ,n är sjuukt god och beroendeframkallande.. vi använder den till allt kött :)

2010-12-02 @ 08:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0