Närmar sig kvällen

Alltså, varje kväll så har jag blivit ruggigt trött! Kanske är pga att min nacke gör as ont eller vad, vitaminbrist? Testar vitmandelen först, får börja kasta i mig lite mera mineraler och vitaminer på morgonen då och hoppas på framsteg. Kroppen blir ju helt slutkörd om jag skafortsätta att öka belastningarna varje pass. Jag tänker knappast stanna nu när det bara går framåt, ska snart fara mot Risön så stannar nog till på Ica Näsbyn för att köpa kesella och fun light. Det ska ingå i frukosten med tonfisk, kan ju inte hålla på med riskakor och nå nutella hela tiden haha. Skönt med en sovmorgon imorgon, tar nog en promenad hem från Risön någon timme efter frukost. Brukar ta 90-100minuter att gå hem så blir perfekt eftersom att imorgon ska jag inte till gymet. Ladda upp kroppen inför axlar och armar i superset på fredag! Det blir nog toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0