Axlar som fan

Åt skräpmat igår osv för att få psyket på plats haha, idag har jag ätit som vanligt och stadiga mål! Trots nackproblem och en låsning mellan skuldrorna gick passet hyfsat, Fanny peppade på också en del hehe.

Axelpress          superset med sidolyft.
25kgs hantlarna 15reps         10kgs hantlarna tre set 16reps
30kgs hantlarna 15reps
2set 35kgs hantlarna 9-10reps
Upright rows i cablehiss tre set ganska snabbt och inte så värst tunga reps heller, gillar fristång mer men ides inte börja skifta vikterna på den efter varje set hehe..
Stångshrugs             superset med framåtlutande hantellyft för baksida.
80kg 15reps                   10kgs hantlarna 20reps
110kg 15reps                  17.5kgs hantlarna tre set 12-15reps
140kg 10reps
160kg 10reps
170kg 10reps

Axlarna gjorde ont och var helt sönderpumpade, så nu satte vi igång med armarna.

Liggande tricepspress med två hantlar superset sittande hantelcurl
10kgs hantlarna 20reps triceps/biceps
15kgs hantlarna 15reps triceps/biceps
2set 17.5kgs hantlarna 8-10reps triceps/biceps

Smalbänkpress       superset scottcurl med hantel

60kg 15reps           tre set 10kgs hanteln 20reps (akta pumpeeeeeeeeeeeeN!!)
80kg 11reps
90kg 8reps tror jag?
.. nu var typ båda axlarna och armarna helt döda, vilket är bra för när jag kom till Risön åt jag 700gram kyckling och 200gram thaiwok samt en macka.. mums! Nu ska jag se One tree Hill och äta lite godis haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0