How does it feel

Oj, det var ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen men har inte haft så mycket tid till att lägga in nån bild eller så. Får väl ta och göra det i slutet av veckan om jag har en bra känsla i kroppen. Känner av lite i halsen eftersom att båda Emelie,hennes syrra,mamma och brosa är sjuka och så hostar hon alltid mig i ansiktet ;s Whata fuck is up with that?.. asshole. Brukar inte bli sjuk, men känner att det kan vara något sånt pågång i kroppen nu men det får fan inte hända! Då kommer jag få avbryta träningen och allt. Tar lite extra omega3 och dricker nyponsoppa varje dag för att förhindra eventuella sjukdomar men om man blir så pass utsatt av sin flickvän så vet jag då inte ;s  Hur som helst så har det kanske inte blivit några särskilda framsteg med formen än så länge. Allting blir så spontant, men har skrivit ihop ett bra schema i alla fall och kosten är enkel bara man håller sig vid den! Nu ska jag gå och ta på mig ett par strumpor så jag inte blir kall om fötterna för det är dära förkylningarna tar sin början :P

Nu ikväll ska jag till någon fokusgrupp på Sportcity angående gymmet osv. Får väl se vad det handlar om, hoppas dem ska fixa lite nya grejer till gymmet som hantlar av bättre kvalite =) Hade grymt tryck efter förra veckans bröstpass, trots att jag bara körde TVÅ övningar med svammelvikter så lyckades jag få en bild efteråt. fast dem kommande dagarna kommer jag nog knappt lyfta några vikter, kanske någon enstaka promenad om jag har tur. Vill ju inte förvärra förkylningen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0