En ledig dag.

Påbörjade min lediga dag av frukost med kvarg och lite mandlar och eaa fx. Tätt följt av lite mys med älsklingen som låg halvt medvetslös på mage..haha vilken syn. Dessvärre har smärtan mellan skuldrorna inte släppt trots att jag har behandlats hos kiropraktikern och vilat i fyra dagar. Fick problem med bröstet idag, varje reps på neråt vägen gick inte att kontrollera. Så hära såg passet ut i alla fall. Snedbänkpress 60x2-80-90x2 , 12-6reps Hantelpress + flyes 30s hantlarna och 40s x2set 6-10reps och flyes på 15kgs hantlarna x 3 , 12reps. Dips 3x20reps sedan push down på 30-40kg 22reps - 12reps. Samt lite sittande vadpress 5x 50kg 10-14reps. En snabbt pass på morgonen, och nu sitter jag på bussen på väg hemåt. Lite tonfisk och pasta ska nog fylla på. Ska försöka få i mig 4000kcal idag, tror 300gram kyckling och 50gram fullkornsris med två matskedar rapsolja hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0