Slutet av veckan

Äntligen börjar veckan gå mot sitt slut, och som avslut på veckan blir det ett träningspass för ryggen samt promenad efteråt. Jag vet att jag kan få fram ett 8-pack ;) gäller bara att sköta det rätt med kosten och kardion. Så nu ska jag skära ner ytterligare på gymmet, ta bort ett set per övning och lägga till mera reps. Min Styrka har jag fått upp lite mera, men har stora problem med alla övningar med hantlar! I hantelpressar går det as segt allt från plant,lutande uppåt till axlar och hantelrodd. Får hoppas att det ordnar sig framöver, ända som betyder just nu är en bra form. Benen skulle behöva lite mera och bröst, dem är inte lika hårda som resten av kroppen. Ska käka något nu och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0