Helg

Har inte varit så aktiv med själva bloggandet just nu för att jag har arbetat en hel del på sistone. Men träningen har inte avtagit för det =) är inne på min fjärde vecka tror jag. Formen syns lite bättre iaf, och lite mera vikter kommer upp med formen på köpet. Just nu ligger jag på 90kg 5-7reps i Snedbänkpress, 8-10reps. chins + 10kg, 80kg stångrodd 8-10reps. och Benpress 240-250kg 6-10reps. Lägger inte mycket tid på benen nu för dem har jag så lätt att utvecka, så armarna och bröst har fått stå i centrum länge men då tappade man på ryggen så nu står armar minst i focus med ben.
Nåväl det har vart mycket cyklande genom arbetet vilket är positivt, men samtidigt lite stressigt för att tajma upp med älsklingen ganska ofta också. Senast idag har jag knappt varit stilla en stund, hann med en snabblunch efter att ha varit hos emelies jobb. Efter jobbet så vart det ett intensivt Rygg-biceps-trapspass och skyndade mig hem efter det och tog en 25min promenad i väntan på maten. Dirket efter middag så for jag tillbaka för att möta Emelie för att sen cykla hem med henne och ta det riktigt lugnt under kvällen =) .. trodde jag iallafall. Fem minuter efter vi kommit fram så drar hon ut osv så har vart ensam en hel kvällen och är det fortfarande så, varför kom jag ens hit? j*vligt irriterande att jag har stressat genom vardagen för att bli nonchalerad sen. kan lägga uipp en bild på benen för ca.2veckor tillbaka. lite mera form på dem och det stannar inte där =) en skön låt måste man ju ha också? ja i veckan snappade jag upp denna goding på radion (lyssnar på P3 från kl.7 t.o.m kl.16) ett riktgit bra program!



                                                                               
                                                                                                                                              






gtfjg 
Benen efter ett snabbt benpass baserat på Benpress,bencurl och hyperextensions.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0