Härlig dag

Lite tonfisk som start på dagen är ju.. normalt? För mig i alla fall, gruvar mig för armpasset idag. Tror inte jag kommer ha varken energi eller nån särskild känsla i musklerna. Nu är jag hemma på lunch och fixade något nytt men väldigt enkelt, ett par Wasa sport hårdmacka som är fylld med fibrer och rökt lax till de plus nån frukt. Så nu ska jag leva på det framtill gymmet som jag drar till kanske vid två tiden? Nu ska jag ta och mixa ihop mitt Eaa och lite kolhydrater till senare.
 




                                   
Ett litet klipp från ryggpasset, brukar inte köra vanligrodd men testade nu igen och spelade in. Hade dock inte mycket krafter kvar i ryggen, var så långt in i träningen. Men det lär ju komma mera plus denna posé på benen, har ruggigt mycket träningsvärk i benen från igår, men försökte åtminstone pressa dem lite för bilden.


.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0