En varm fredag

Satan i.. 25grader i skuggan blev det mitt i allt :D Vart kom den värmen ifrån? Nåväl, fick vara med kurt och peter i slutet av dagen och det var väldigt skönt. Känner båda två sedan tidigare och jag fick sluta tidigt. Då begav jag mig till gymmet direkt för att blsta the guns haha! ;) Lite smalbänkpress några set på 80kg 8-10reps sedan två lätta set för att pumpa på. Det var första gången jag körde det sedan gymbytet. Efter det lite stångcurl på 40kg för att pumpa igång biceps, sedan ett par tyngre set på 50kg supersettat med dips. Sedan lite push down supersettat med hammercurls sittande, fyfan vad strikt jag körde det, båda armarna samtidigt och bak me axlarna. Det pumpade som satan! :D Men konstigt nog fick jag inte någon pumpkänsla i triceps ;s Den är ju viktigare t.o.m men hoppas det känns bättre nästa pass. Tog mitt Eaa + carb fx och cyklade hemåt för att hämta kläder och lite tonfisk innan jag for till Emelie. När jag väl var dära så åt jag även kassler, inget fel i det? Kassler är ganska bra faktiskt. Men.. nyligen åt jag ganska mycket hallon med lite glass (A) gott som tusan.. men får staffa mig själv med en promenad senare ikväll. Emelie är ju inte hemma nu, hon ska sova borta. Så är bestämt att jag ska lira tennis med hennes syrra ;D Det blir kul, att ha något att göra i alla fall. Tidigare idag då jag kom från lunchen och lyssna på P3 så hörde jag ett konstigt ljud och tog av mig lurarna och då såg jag lite folk som stod och såg uti något och ett par bilar hade stannat mitt på vägen och folk klev ur. Jag var tvungen att gå dit för att kolla om det var något särskilt (Är lite av en drog för mig att dras till något för att hjälpa överallt) några personer gick mot ett hus så jag gick fram till en man som också hade sett det så frågade jag honom vad det var frågan om, haha ock så klart var det en norsk. Det är den andra norrbaggen jag snackar med nu i veckan, han sa att det såg ut som att en liten hund som blev påkörd och sprang iväg. Men dem som letade hunden hittade den inte dära så den klarade sig nog eftersom annars hade den inte kunnat rusa iväg sådära. Peter sa sedan att dem som bodde dära har bott på samma gata som han och mig, dem hade alltid den dära hunden lös och sprang omkring överallt. Så ägarn till hunden stod uppe på balkongen och kollade på bara istället för att gå ut med sin hund som normalt folk.. herregud! Tur att den inte blev påkörd i alla fall, men det enligt mig så är hälften av de människor som har hund FEL typ av folk som har en hund.



Extremt skön låt till att ha på gymmet, då det är några tröga set kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0