Bloody roots

Igår var en väldigt varm dag och jag har t.o.m jacka på mig när jag arbetade, hur skönt var inte det =P Att ha en vilodag var ju inte heller helt fel, hade träningssug men den försvann ganska snabbt i värmen. Fixade middag igår och så kom Johan & Fanny hit över kvällen. Nu jag ta och klä på mig och fara in till jobbet, tog mig en liten sovmorgon eftersom att jag ska ju bara måla idag så, även om jag gör det fort så måste plankorna torka i 2-3h. Då får jag passa på att kasta in mitt benpass ;) Är inte taggad för denna dag eftersom att jag har knappt sovit något de tre senaste dagarna och så arbeta på det och kosten gör ju det inte mycket bättre, fem stycken äggvitor med mycket salt och lite vatten i och ett vattenglas till det. Haha.. ja herregud! kanska tar mig nån morot det är ju nyttigt "snacks" så ska jag bege mig mot sommarjobbet från helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0