Aaaaaaaaaaargh!!

Jag har nog svettats hela dagen och druckit minst 3skopor med Eaa fx + 4liter vatten. På lunchen körde jag intervaller som sagt (8 vändor 30-40sek) plus nån minuts nerjoggning för att få ner pulsen lite. En iskall mycket skön dusch efter det, lite lax och nån potatis och syntha-6. Därefter blandade jag min drink för träningen och efter med lite kolhydrater,c-vitamin för att få i min energi innan passet som var två och en halvtimme bort och lite Eaa fx efteråt. Lyfta och flytta kylskåp och frysar blev dagens avslutning ;) Innan jag påbärjade mitt lyftande i gymmet tänkte jag för mig själv att skippa knäböj och bara få in en skön känsla i några maskiner idag eftersom att benen fick bra med träning från att springa som en jude.. Lite benpress och hacklift med mycket bra utföranden och mindre vikt än vanligt för benen var väldigt ömma kan jag säga (tunga ben med mjölksyra från all kardio haha) avslutade för benen med några set benspark med knappt någon vila mellan setten. Sedan var det dags för vaderna som också var rätt så ömma, lite stående vadpress med höga reps. och ett par set hängande benlyft för magen sedan vare klart! Bara att promenera hemåt, smälla i sig en passionsfrukt för att få i sig lite uppiggande samt goda vitaminer :D Med tonfisk såklart, för om ett tag ska vi äta grillade kyckling med grillost osv. Emelie ville sola efter jobbet men det hinns inte sa jag men ja, i alla fall så skulle jag dit för att följa henne hit och avståndet är ca.4km så tio minuter innan hon slutade började jag cykla dit i hård motvind ;s när jag var ungefär fyrahundra meter ifrån smsade hon att hennes pappa kommer och skjutsar henne till mig, då svarade jag och cyklade hem ruggigt fort =P det tog EN låt som var på max fem minuter att cykla ca.3km. Och nu står hon utanför, MAAAAAAAAAAAAAAAAT för fan nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0