Efter gymmet

Vilken smärta jag hade i axlarna, det var läskigt! Tog ut dem till max! Lite axelpress på 30-35kgs hantlarna i 4set 8-10reps. Känner att jag inte kan köra tyngre och gå på 6reps för har haft lite krångel med axlarna tidigare så. Men snart borde jag kunna träna på 40kgs igen ;) Körde lite sidolyft i maskin supersettat med enarms cablelyft tills jag fan inte kunde höja armen mer. Gjorde riktigt ont och ändå skönt att piska deltsen ;) Framåtlutande hantellyft med hantlar för baksida på 18kgs hantlarna i 4set 10-12reps och två dropset till 10kgs hantlarna, det strålade och brände som fan i axlarna men jag bara fortsatte att pumpa på. Avslutade axlarna med hantelshrugs, hade tänkt lasta på stången men hade inga remmar så körde 4set 15reps på tyngsta hantlarna.
Just nu är axlarna helst slut och då vare bara att fortsätta med armarna istället ;) Lite scottcurl med hantel supersettat med Push down, körde bara lätt och pumpade igång biceps 3set x 20reps och i push down 3set 10-12reps typ på 30-40kg, sedan ezcurl i 4set på 30-50kg 10-12reps supersettat med smalbänkpress 50-80kg 8-10reps. Sista seten av ezcurl o smalbänkpress så dropsettade jag för att köra slut på armarna så dem förtjänar vilan under helgen ;) Drog ner till stan efteråt med älsklingen och vi hade ungefär en timme på oss innan bussen skulle gå så jag föreslog att vi käkade ute. Två x 150grams hamburgare för mig och light cola ;) plus en gainomax. Bättre än ingenting, bättre att få i sig lite närning i depåerna än att låta dem hungra ihjäl sig i över en timme. Men nu är det två timmar sen så ska väl äta igen om ett tag, fiskgratäng plus tonfisk borde ge en del proteiner och kcal att gå på.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0