Dag 3

Det första jag kände av idag var extrem träningsvärk i svanken och magen från gårdagens gympass. Vet inte om det är pga nedskärningarna av kolhydrater eller att jag knappt fick fyra timmars sömn. Trots det så påverkade det inte dagens gympass något särskilt, enda problemet är att det bränner så jäkla mycket i underarmarna när jag ha tränat biceps två dagar innan. Som tur var blev det ett lättare ryggpass idag och lite tyngre på triceps.

Latsdrag (väldigt brett) 4x15reps 50-60kg
Sittande rodd 4x12 55kg,65kg,75kg,85kg
i superset med ryggresningar 4x15
Baksida axlar 3x15 10kgs hantlarna
i superset med hantelshrugs 3x20 50kg 
Push down ez-stång 3x fullt mag. 10-12reps
Tricepspress bakom huvudet 3x10 40kg

Så finns inte så mycket mer att skriva om dagen, bortsett från att jag tagit en 30 minuters promenad ikväll och ätit 86% choklad med lite jordnötter och wheyprotein, det var nog dagens höjdpunkt haha! Återstår bara ett mål som blir kyckling med mushroom soy och lite broccoli. Det ska jag gå och förbereda nu så uppdaterar jag imorgon om något lite mer intressant förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0