Overclock

Så nu ska jag kanske börja skriva mera i bloggen eftersom att det har börjat hända lite saker på träningsfronten, under tidbeloppet av tre månader ska jag deffa ner rätt så hårt. Använder mig då av keto-diet, kroppen kommer ha energi till att träna och förbränna fast man blir kanske inte så klar i huvudet eftersom att det maximala kolhydratsintaget är 20gram om dagen för att kroppen ska sättas i keto. Så fort man överstiger den angivna intaget av kolhydrater så går kroppen ur ketoläget. Jag räknar inga gram eller kcal utan går mer på känsla vad det gäller protein och fett. Så länge jag har koll på kolhydraterna så ska det gå åt rätt håll. Vanligtvis äter man ofta och lite varje måltid men tänkte prova att äta tre gånger om dagen, men det återkommer jag till senare hur det funkar. Vad det gäller gymet så är det inga större konstigheter, enkelt är bäst! Det handlar inte om vinklar eller särskilda lutningar utan stimulans,stress & vikterna man får med sig. Två till tre övningar i fyra set för de större musklerna och max två övningar för de mindre i fyra till fem set. Mindre muskler får mer dropset/superset än dom större eftersom de mindre musklerna mår bättre av lite mer stress än att ligga på tyngre vikter för jämnan och man undviker att överträna dom!

Kardion varierar 90/120min per dag
dag1. Axlar,armar
dag2. Ben,vader
dag3.-
dag4. Bröst,mage
dag5. Rygg,traps
dag6.-
dag7.-

Bilderna är ca.10dagar old

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0