DL

Konstiga kostvanor idag, till frukost blev det tonfisk och varmkorv med bröd, till lunch tonfisk och pasta sedan bar det av till gymet!

Chins (kroppsvikt 92.5kg)
18reps
6reps med 15kg extra

Latsdrag med rak rygg
3x14/20plattor 10reps

Marklyft
100kg 10reps
140kg 10reps
180kg 6reps

Det gick riktigt segt i marklyften idag alltså! Men har lite känningar i lägre ryggen sedan tidigare plus stelt i benen så. Tar det kanske lite lugnare nästa vecka.

Hantelrodd
3x 50kgs hanteln 10reps


Skillnaden idag från tidigare pass är att jag gjorde det mer till en stretchövning, snabbt drag mot mig sedan höll jag emot lite medans jag sänkte vikten. Får göra det bästa av situationen när ryggen inte är ok.

Sittande rodd till bröstet
12/20plattor 12reps
15/20plattor 12reps
10/20plattor 15-20reps

Lutade mig lite framåt och mötte upp med bröstet men lutade mig aldrig fram med vikten efteråt utan satt helt  strikt efter varje repetition. Allt för att köra ut det sista i ryggen.

Ska vila två dagar nu innan axel & armpasset. Så hittar nog bra musik tills dess men här är ett svenskt metalband som jag snappade upp på radio för ett tag sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0