---

Nyss tränat klart ben & vader, blev lite senare än tänkt men vad gör det? gick lite bättre än sist trots att jag inte har vilat något i veckan. Kanske har nå att göra med de nya låtarna jag lagt in på mobilen?
Jag började som vanligt med två pumpövningar  bestående av superset så resten av passet kommer göra riktigt ont hehe.
Sittande bencurl + Benspark
45kg 20reps - 45kg 20reps
63kg 15reps - 45kg 20reps
72.5kg 10reps - 82.5kg 15reps
72.5kg 9reps - 91kg 15reps

Nu började det riktiga passet, nu när jag slutat med knäböjen så känner jag att jag kan ta ut mig till max i benpressen och jag fortsätter att köra smalt fotfäste för att få mest touch på sidorna och baksida.

Benpress
200kg 15reps
280kg 15reps
320kg 10reps
360kg 5-6reps?
osäker för tyckte jag fuskade lite med en av repetition

Avsutade passet med ännu mera superset denna gång liggande bencurl och sittade vadpress

Liggande bencurl + Sittande vadpress
50kg 25reps - 20kg 20reps
började köra ett ben i taget i bencurlen bara på skoj så jag slipper lasta på typ 70kg.
22kg 20reps - 40kg 20reps
22kg 20reps - 60kg 20reps
dropset i vadpressen till 20kg och pumpade ut det sista i vaderna haha, vet inte hur många reps men en bra bit över 30st. Ska dra i mig ne proteindrink nu och lite jordgubbspaj mhmm mhm!!


Gjorde en supergod vegetarisk rätt idag
Auberginer & champinjoner, skivade i rapsolja och mycket salt.
krossade tomater ihop kokat med två hackade lökar,tre vitlökar och lite oregano.

täck botten med Auberginer sedan all tomatsås, sedan champinjoner och ännu ett lager av auberginer. Täck sedan över allt med parmesanost (riven) och brödkrutonger. In i ugnen på 250grader i 20-30minuter.

Brukar ha lite kyckling på sidan om för det passar utmärkt!



Har börjat nöta lite musik från Bassnectar och Blue Stahli. Otroligt skön att bara lyssna på, fast jag drar med mig den till gymet så klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0