Massvis med fritid och lite ben kanske

Hoppade över frukosten idag konstigt nog och tog en tidig lunch vid elva istället, 300gram kyckling som jag lagade i ugn med tomatsås,basilika,oregano,vitlök. Till det makaroner och riven ost, yummie haha! Har mest bara suttit framför tvn och spelat idag, snart drar fragcup igång och clanen jag anslöt mig till förra veckan (en svensk sådan på 20-25pers) ska tydligen delta i den dära världscupen. 64 lag från hela världen 70000kr i potten, jag kommer ju knappast få spela men roligt att man tillhör en av de bättre clanerna. Är bättre än de flesta men inte nog bra för att tävla haha. Spela roll, det är skitkul att spela i alla fall. Nåja, till något viktigare nu, drog i mig pre-workout och en skopa eaa fx innan jag begav mig till gymet för att köra ben. eller för att pumpa, kände inte för att köra tungt den hära veckan som sagt. Fast har kännt av vänstra lårets insida idag, det gör ont som fan då jag lutar mig eller böjer mig. Inte bästa tillfället inför ett benpass men struntsamma.

Började med 22-37kg 4setx20reps benspark (ett ben i taget för mer fokus på att värma och träffa dropmuskeln)
benböj 50kg & 110kg 20reps, 140kg 6reps (började känna av insidan av låret under 140kgs setet)........
Bytte till benpress direkt för att inte förvärra låret. 200kg 20reps, 280kg 10reps, 320kg 10reps
Bencurl 50kg 3setx20reps , har aldrig kört så förut. Samma vikt lika många reps varje set. Grym kontakt vilket jag ville få av den metoden. Avslutade med lite stående vadresningar i hackliften 3setx20reps , vikt? vette tusan men fullt var det på båda sidorna haha. Orkade inte påbörja någon matlagning efter passet så drog i mig en proteindrink på 2.5dl whey80 vilket ger 70gram protein kanske? Imorgon kommer det roligaste passet, ARMAR!!!!!
Oj oj vad jag ska pumpa sönder dem, uppdatering om det passet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0