Calling out

Lite kyckling till frukost och mw2 xbox live innan bussen gick 08.30. Lirade med några svenskar som erbjöd mig en plats i deras lag och dem var riktigt bra men det är jag också haha! Flottade på med en rejäl lunch bestående av makaroner,ost,lite pasta sås och 250gram kyckling mhm mhmm!! drog i mig lite eaa fx blandat med saft osv för att slippa den dära bittra eaa smaken. Hade/har extrema känningar i trapsen och ryggen från ryggpasset så visste att benböjen skulle gå sämre idag än vanligt, började värma upp med lite benspark (ett ben i taget) tar bättre på dropmuskeln och ger bra pump. Vidare till benböjen på 50-80-110kg 15reps och det sprängde som bara den i huvudet när stången låg på trapsen.. gud förbannat! Gick upp till 140kg och gjorde två set 6reps, dåliga reps t.o.m men så kan det vara. Nu när marklyften är igång igen kanske jag ska köra benböj mest för pump och djupets skull skippa lite vikt och bara få igång knäna. För benpressen bygger bra för mig, smalt och lågt fotfäste. Arbetade upp mig i benpressen på 200-280-320-350kg 10reps följt av liggande bencurl (min favorit övning för benen) smärtan,pumpen,trycket.. underbart haha! Inledde två set på 50kg 20reps och två tyngre set på 59kg och 68kg 8-10reps dropsettat till 37kg 12reps. Som avslutning sittande vadpress 40kg 20reps och tre set 60kg 20reps. trots denna hög reps mania så orkade jag gå hem på drygt 30minuter i snöfall. Väl hemma 250gram fläskfilé,gratäng,sallad och lite eaa fx.

Bjuds på några pics också!


350kg jobbigt men bra för benen, men det får dem att se ut såhära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0