-

Ey whats up dudezzzzz! and girls.. jag hade visst en blogg om jag inte minns fel. Men tog en paus ett tag för tt få igång träningen och inte behöva sitta vid datorn allt för mycket, har lätt för att bli beroende. Vilket jag redan är framför xboxet hehe. Hur som helst, nytt schema mot nya vikter i gymet. Har kommit tillbaka en del och ökat gång på gång i stort sett. Läget just nu:
Bänkpress 115kg*2
marklyft 170*4
benböj 160*2
Dips med 30kg 8*
Chins 20*
Raka stångcurl 50kg*12
Liggande tricepspress 55kg*7
Benpress 360kg*7reps

så idag ska jag försöka hålla kvar 170kg i marklyften, vill inte gå neråt en enda gång nu när jag väl börjat närma mig där jag en gång var. Bänkpressen igår gick helt ok, utan pass oså 6reps på 100 och 105kg sedan tre set på 110kg 3reps. vågadei nte gå upp till 155kg utan pass hehe men sparar väl det till nästa gång.

Kastade om lite i schemat nyligen:
Nummer 1 körs tre veckor, nummer 2 körs två veckor. Har axlarna på bröstdagen för dem behöver inte lika mycket fokus som resten av kroppen. Har alltid haft lätt för att öka och få till dem så.

Måndag, Bröst & axlar

1.Bänkpress 4-5set, Sned hantelpress 4set, dips med vikt 4set, sidolyft+ axelpress, upright rows, hantellyft framför

2.Sned hantelpress 5set, Bröstmaskin 4set, dips 4set, axlar samma.

 

Tisdag, Rygg, baksida axlar, traps

1.Marklyft 4-5set, T-bar rodd 4set, Hantelrodd 3set, V-latsdrag 3set, pec-dec, shrugs

2.Marklyft 2set, Chins 4set, Latsdrag 3set, sittande rodd 4set, pec-dec + shrugs

 

Onsdag. Kardiooooo + situps kanske?

 

Torsdag. Ben & vader

Benspark 2set, Knäböj 4-5set, Benpress 4set, bencurl + vadpress,

 

Fredag, Armar & mage (superset)

Push down + scottcurl (hantel)

Smalbänk + stångcurl

Ez-press + konc.stångcurl

Underarmar + cablecrunches

Hängande benlyft


Kan kasta upp några pics från tiden då jag inte uppdaterat något, får i mig mycket protein och mycket annat sliskigt haha, kcal per dag ligger nog på 5000, men det är för att jag käkar mycket fika etc.


Bakpotatis med medium stekt fläskfilé och rödvinssås


Bakpotatis med lite svamp och lätt stekt fläskfilé


Vitlöksstekt Fläskfilé med en krämig pastaröra i basilika och ett ciabatta.
har varit bra erbjudanden på fläskfilé så har käkat mer av den än kyckling.

Imorgon lägger jag upp mera bilder på mat och kan väl avsluta detta inlägg med bilder på formen för någon vecka sedan. PEACE!

 

Kommentarer
Postat av: Richard

Tjena, tänkte jag skulle följa din blogg lite, Vad är det för tillskott du äter dig av ? förutom maten vill säga. Mvh Richard

2010-03-16 @ 19:46:28
Postat av: A

Roligt att höra, ska vara lite mera aktiv nu som tur är! jag har whey80 (gymvaruhusets fx) Eaa fx. Det är allt, tar whey80 spontant då jag inte har hunnit fixat nå mat osv. Eaa tar jag innan någon morgonpromenad och innan gym eller under.

2010-03-17 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0