En hel del dagar

Har haft annat för mig i veckan så har inte orkar sitta här och skriva massa inlägg så gör en summering osv om helgen etc.

Tränade axlarna och armarna i fredags, gick upp på 37.5kgs hantlarna i axelpress det var väl det enda jag verkligen körde hårt på haha, resten pumpade jag helt enkelt. På lördagen bestämde jag och Sussie att vi skulle träna lite, jag körde bene såklart som jag tycker om att träna haha. Fast med mera reps och färre set, Utfall på raka armar (detta skapar bättre balanshållning för bålen och man kan inte fuska ett skvatt) 3x 40kgs 10reps och benpressen var bara ett rent hel.. 3set 200kg,240kg 20reps och 320kg 12reps. Sist sittande bencurl på 45kg 12-15reps i tre snabba set. Vilade upp mig för måndagen för då skulle jag till stugan och arbeta lite, skotta snö som gick över midjan och fixa några vedlass och senare på kvällen ett bröstpass med Sussie, jag tyckte det gick sisådära för mig. Bänkpress på 100kg 10reps och det gick segt, 2set på 110kg 3-4reps och 7reps på 100kg efteråt. Lutande hantelpress 40kgs hantlarns 10reps, 2set på 45orna 5reps och 12reps på 35kgs hantlarna efteråt, dips med 15kgs platta för triceps 3set 15reps och ett set utan vikt 20reps. Kunde inte köra hantelflyes för det var smockfullt med folk vid hantlarna .. tokigt och irriterande men skitsamma. Körde lite cablecrunches och visade Sussie hur man kan utföra dem korrekt utan att behöva jättemycket vikt . Det verkade iaf ha gått bra eftersom hon klagade på träningsvärken idag haha.. Rygg & biceps idag, marklyft på 60-100kg 20reps och 140kg 10reps.
Latsdrag i fem set på allt från halva till drygt fulla magasinet, pumpa lite sittande rodd bara för att spara krafterna till lite tyngre hantelrodd i fyra set på 40-50kgs hantlarna. Ville bara fara hem och få i mig nå mat så pumpade snabbt biceps 50kg i stångcurl 3set 6or och 2set 5or sedan två snabba set hammercurl med hantel så, hem och steka 500gram kyckling och en flaska iskallt vatten, den behövdes.. fan vad gott hehe!

Ska Spela lite mw2 nu innan jag duschar, måste komma i säng tidigt för imorgon drar jag med Jesper till Luleå!!!! Han kom hem lite tidigare så det blir ruggigt nice de!

Två bilder från helgen, haha mitt ständiga spelande i veckan som har gått lika bra som vanligt =)





En sådära offseason form, lyfta tungt och äta rejält =) Resultaten kommer förhoppningsvis titta fram nästa år efter deffen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0