Now it begins

Nu har jag legat på en bra kost och låga kcal i några veckor som en stadig grund för dieten. Kardion tänkte jag komma igång med nu i veckan så förbränningen verkligen sätter fart. Men har blivit betydligt hårdard i kroppen delvis på kosten men också från jobbet. Att kroppsarbeta tar nästan mer psykiskt än fysiskt då man inte har mycket kcal att gå på. Nåja, gymet flyter på bra. Periodvis blir det tyngre set med dropset men vanligtvis kör jag 4x8-10 . Gårdagens benpass var riktigt saftigt och smärtsamt! Benpress 5set 200-300kg 10-12reps, gående utfall till failure 3set 25kgs hantlarna, benböj 100kg 15reps 140kg 4reps, bencurl 3set 20reps. Brukar börja med benböj och avsluta med benpress annars men variation är bara bra. Nu ska jag jobba sen träna Pecs och mage med Sussie, blir göttans det! Och sen tar vi ena 90minuters promenad, går lättare med kardio då man har någon som också är seriös och flitig. Ska uppdatera mer senare, blir bara från mobilen eftersom datorn är på lagning, men kommer blogga varje dag nu när jag ska fixa till formen fram till december. Peace!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoho.. men blogga dårå :)

2010-09-30 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0