Sista inlägget

Innan jag far till Grekland, så har packat lite idag och tagit det lugnt. Och kan slappna av med att chilla utomhus i stort sett varje dag, hela dagen. Har påbörjat ett nytt klipp osv på formen just nu och om den är bättre efter grekland så fortsätter jag med klippen =P Men förutsättningarna säger ju att jag knappst kommer gå på promenader och äta tonfisk varje dag där borta! Har i alla fall några bilder på dagsformen just nu. Efter utlandet så ska jag väl fortsätta cutta ner lite till för skojs skull för det går en del till. Sedan uppbyggningsfasen vet jag inte hur länge den ska pågå nu etc. Höjer proteinet, lägger in fullkornsmåltider vid kolhydratsintag och fetterna fortsätter jag också med. Om jag ska ta vid en bulkperiod sen så ska den ge bra utdelning, formmässigt som viktmässigt.

 


Och veckans kost har väl vart som vanligt, fast igår så började jag äta lite mera kolhydrater. Ungefär som en bulkdag.

 Matbröd med väldigt mycket Västerbottenost 2x,Broccoli 150gram,Kyckling 150gram med lök & vitlök.


Frukost: Kesella med lite smaktillsatser och grovt bröd och lunchen som ses på bilden

funlight,150gram broccoli med några bitar västerbottenost ihop rört med tonfisk och en avokado.
Några timmar efter det en drink Eaa fx och fyra riskakor med mycket jordnötssmör hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0