On my way

Så nu har jag lite tid för att sitta och skriva på bloggen, har haft mycket att göra under dagarna nu när jag har ny praktik. Den suger men, handlar åtminstone om betong och markjobb som jag kan göra! Kunde säkert ha varit värre.. Har en riktigt bra känsla i kroppen just nu, tar ut mig så gott jag kan alla pass i veckan. Vilket är typ tre till fyra stycken bara =) Funkar bra för mig med det uppläget, få övningar och att ta ut sig till max på alla set. Så länge kosten sitter så sitter träningen, allt måste rulla på för att det ska bli resultat. Brukar läsa Samir troudis blogg på metrobloggen.se hehe.. Hämta lite inspiriation och så vidare. För andra veckan i rad så har jag fixat mig träningsvärk, inte på det sättet att det gör ont att röra lite på sig. Utan mer då man spänner musklerna så känns det som sendrag :D En ganska skön känsla! jag undra dock när jag kommer bli less tonfisk? Tre burkar om dagen då jag tränar och två under dagen jag vilar. Njaa, får nog byta ut den mot nötfärs då och då. Kan vara lätt att börja vräka i sig massa annat när tonfisken är sträv som papper och smakar som kattmat. På tal om att missköta kosten så, ja det var inte mitt fel men käkade en chipspåse igår ;) Men tog 60minuters promenad idag för att kompensera det. Nu ska jag dra ut och köra lite, innan jag tar mig kesellan och någon frukt!

 

Offseason bilder just nu, opumpad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0