Uppdatering

Nu har jag förbrukat det första riktiga passet för veckan, om man undrar hur det gick så kan man väl säga att det var en sjua utav tio. passet såg ut på följande vis:
Axlar,armar
sittande axelpress 3set 6-8reps (70-75kg)
sidolyft med hantlar 3set 12-15reps (10-12,5kg)
baksida axlar liggande 4set 10-12reps 10-12,5kg)
Stångcurl 3set 10reps (40kg) supersettat med sittande tricepspress med hantel 3set 15reps (30kg)
hammercurl isolerat 3set 12-15reps (10kg) supersettat med Push down 3set 15reps (30-45kg)
+ 20min cykling hemåt.

Så såg det ut idag, och om kanske sådär tio minuter är laxfilén klar. tror jag hinner ta mig en dusch innan dess. Eftersom att jag ska cykla till älsklingen efteråt om det lär ta minst 30-40minuter. Ska ladda inför ett välbehövligt benpass imorgon med jesper. Känslan i benen lär ju inte vara så bra när jag inte har tränat dem på flera veckor....! men jag får skylla mig själv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0