Upp och ner

Passet blev ju hyfsat iaf, kan man säga.
Knäböj 4set 6-10reps (60-100kg)
Benpress 3set 10-12reps (140-210kg)
benspark supersettat med bencurl 4set 12-20reps (30-50kg)
ryggresningar 3set 100-110reps
Stående vadpress 3set 20reps (120-165kg)
cable crunches 2set 15reps (40-50kg)

Man kan väl konstatera att viktmässigt är det väldigt kasst, men det känns bra i musklerna. hade lite känningar i ryggen dock under knäböjningarna som vanligt =(  Men kör inte alltför tungt ännu , vill ju få igång muskelminnet och styrkan så jag kan börja kontrollera vikterna bättre. Och bara för att nämna det så var jag så sugen att jag testade ett lyft i bänkpress på 100kg för det är väldig länge sedan jag prova bänk och kunde göra 1reps. med 1-2sekunders stopp i botten och pressa upp vikten ganska enkelt. fast bröst bklir det inte fören på fredag med Jesper. Nu ska jag äta 200gram torsk.. Mhmmm mmmhm! ;) allting är gott när man är hungrig iaf för mig. Sedan kanske jag joggar,promenerar eller cyklar till älsklingen. Vi får se hur det blir. Imorgon har jag vilodag och ska arbeta lite. Men hoppas det blir en tripp med båt till den dära coola "ön" idag eftersom att det har blivit uppskjutet dag efter dag.

 
hade inte kvar någon pump i benen för att jag ha brännt alla kolhydrater i kroppen i princip. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0