Sommar

Har suttit och uppdaterat mig vid datorn i ungefär en timme och bara druckit lite Eaa fx , men ska cykla hemåt snart så blir kardio kan man säga. Har beställt två stycken Eaa fx och en Syntha-6 till senare på kvällarna. Vill inte bli mindre just nu kan jag säga. Träningen går hyfsat ändå nu, några små ökningar som Axelpress bakom nacken (fristång) samt armarna. Nu måste jag fara iväg för jag hungrar ihjäl snart! Och jag fyndade lite igår .. typ? Eller vad tycks ;)

 


 Fred Perry x2, Ray Ban och Lyle & Scott (ca.2000kr)

Kommentarer
Postat av: m

fina kina kopior :D

2009-06-18 @ 18:42:13
Postat av: till m-m-m-mange

inga jävla kopior :D kanske i thailand

2009-06-20 @ 15:23:56
Postat av: Anonym

jasså, ja äkta märkes grejer nåra st för 2000, vad hette affären du handla ifrån? :D

2009-06-29 @ 00:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0