Morgon

Usch vad seg jag känner mig i kroppen idag! Korsryggen fick sig rejält igår och bara för skojs skull så spännde jag magen konstant ås jag fick något slags sendrag eller kramp i den, fast jag gillade det ;) Nåväl min blogg är inte riktigt klar hann inte fixa ihop allt för den igår så kastade bara in en bakgrund osv. Men får ta och fixa till den senare idag, tro det eller ej jag har ingen träningsvärk i benen. Kanske för att jag stretchade benen en hel del igår men dock inte korsryggen =(  Idag är det som tur vilodag kan man säga ska cykla in till Sportcity och köra lite mage+ryggresningar eller evt. statisk träning för ryggen och bålen + cykla hem i högt tempo. Ska bara inta mitt EAA fx som vanligt, kan nästan dricka det som vatten för smaken är fräsch trots att det är aminosyror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0