Sunny kalix

Den enorma hettan fortsätter ännu, och idag är det 25grader ;s usch.. lagligt att arbeta i sånt hära väder? Inte enligt mig i alla fall :D Har målat hela morgonen och lyssnat på Simon & Claudia @ morgonpasset p3. Sen tog jag mig lite eaa fx, multi fx och koffein och drog till gymmet. Gjorde som jag tänkte och började med hantelpress ett par uppvärmingsset sedan gav jag mig fan på att öka i hantlar nu. orkar inte känna mig som en nybörjare nå mera!! Tog 41kgs hantlarna och gjorde 3set 6or på dem. Fick grymt tryck av det :D kanske för att jag åt lite kakor innan haha (A) Sen 3set chins 10reps men det var knappt så jag orkade mer. Och nu detta är något nytt som jag bara testade, ingenting för nybörjare. Prova det gärna och inge jävla fusk när du gör detta, man ska inte göra det lätt för sig själv! Ez-curls på 30kg supersettat med push down 3set 10-12reps. Jag körde först biceps sedan triceps och vilade.. INGENTING. När jag gjorde ett supersett påbörjade jag det andra setet direkt efteråt. Enkelt men jävligt krävande, testa det gärna om du vill sätta igång musklerna och vill ha extrem pump. Jag kan liova att det är de minsta du får. Sen lite dips för triceps och inge superset. Ett par set på min kroppsvikt och sedan två set på 10kg extra. Men efter dipsen var det dags för superset igen, fast då som vanligt. med 1-2minuters vila mellan seten. Stående scottcurl i cablecrossen kombinerat med lite neråtlutande tricepspress med stång. Långsamma utförande i båda övningarna jag ville få ut det sista och efter sista settet tog jag mig friheten att göra ett dropset. jag gjorde alltså alla övningar och muskler på knappt 60minuters träning. Och som belöning, får jag dricka en god Isokool drink mhm mhmmm ;) men ska käka lite kyckling strax för en drink räcker ju inte som vanlig kost. 
Jag ska nog ta en promenad senare efter jobbet. Orkar inte slita ut mig nu i värmen.

                                                            
Sådär såg gårdagens lunch ut och blir väl samma idag också. En lite posé efter ett krävande armpass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0