Ny veckodag

Satte väckarn på kl.5 igår natt och hoppades att man skulle orka pallra sig upp, men klev inte upp först fören kl.05.30 =P
Fixade lite frukost åt älsklingen som gör det tjejer alltid gör en morgon, fixar sig framför spegeln! Hon fick iallafall några mackor medans jag fixade fyra stycken äggvitor och Eaa FX. En cykeltur i knappt nio grader och motvind är ju inte helt fel heller? haha.. Kanske. Efter jag tagit farväl av Emelie så gled jag in på Sportcity och körde några set Chins och därefter lite sittande rodd supersettat med vadpress. Sedan rullade jag ner till Drugstore och köpte en liter Yoghurt och en burk tonfisk såklart, som jag åt på jobbet. Jobbade över rasten och tog tidigare lunch, som påbörjades av ett Axel-armpass. Vart som en liten debut av bara hantlar för axlarna idag, axelpress, hantelflyes åt sidan, framåtlutande hantelflyes och shrugs och avslutningsvis superset Ez-curls för biceps och lite enarms pushdown med varierade grepp. Visste inte hur min baksida ser ut idag så tog en bild på den, och för att vara ärlig tyckte jag att den var bättre än vad jag trodde. En bit ifrån vad jag hade tidigare, men kan nog fixa till massan senare.


vikt: pendlande mellan 87-89kg och kroppsfett % är.. för högt =P ska få ner det lite till sedan börjar jag för massan utan att ha alltför mycket onödigt vid midjan och ryggen.





OKEY! vet ni vad? jag är lite av en spelnörd hehe.. eller det tycker andra åtminstone, men jag betraktar mig mer som, GUD (A) Har inte spelat så mycket Xbox live i sträck, men ändå har jag redan uppnått maximala leveln. Ibland går det piss så man ligger på 1-1 ( one kill - killed one time) en hel match igenom, men på senare tid har jag legat 4-1 som mest.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0