Lunch

Nu har jag redan tränat, klippt gräsmattan här hemma och fixat mat. Till och med hunnit slå på mitt xbox 360 hehe..
Trots att jag bara åt några äggvitor och Eaa fx imorse så orkade jag träna med den lilla energin. Plan hantelpress och lutande hantelpress sedan ett "uttröttningsmoment" för bröstet, snedbänkpress supersettat med flyes. Efter all stretching så var det dags för att få in lite mera blod och pump i pecsen ;) Gjorde två extremt jobbiga set i pec-dec. Inte ett set under 25reps och med ena sidan i taget för att få så bra tryck som möjligt i slutet. Sedan lite axelpress med stång bakom nacke körde det supersettat med sidolyft i kabelhiss. Det gjorde lite ont i axeln men det gör det hur jag än gör, därefter lite tonfisk uppföljt av jobb och fick några sms från Emelies mamma Erica,Tååååbbe och från Fanny också. Går inte att förklara hur hungrig jag var när jag väl kom hem, slutade tidigare idag ;) Jag drog på med 200gram tonfisk i en färsk sallad bestående av grönsallad,paprika,gurka och lite tomater. Och nu har jag tagit lite Eaa fx och några ägg som "lunch". Hann inte nämna så mycket om gårdagen, men den var bra i alla fall. Var och lirade minigolf och träffade Jimmy "hakan" Heikilä som var och glassade runt. Jaa, jag vann så klart med 62 eller 64 slag (4st hole in ONE och ganska många 2or på slutet ;)) fast 4st 7or också =( på ganska lätta banor.. Nåväl, sedan åt vi middag hemma hos mig och var ute på gården innan vi for till Raiz the paradise .. hahaha.. visst! Väl där fick jag två presenter av älsklingen som trodde man kundeg e presenter dagen innan va? ;) då måste jag väl få något idag också, annars!.. Nu ska jag se lite South park och ta det lugnt.




Lite mat som jag lagade ihelgen Svenskt ft. franskt ;p Goda lökbiffar med kroketter, ärtor osv och bearnaisesås ;)


Och Presenterna jag fick av Emelie, samt lite "postworkout" posering.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0