Lördags kvällen

Var inte så länge i Pajala idag, köpte lite flotti-donuts osv. ;) hehe. och kastade bollar på polackernas glasflaskor och faan alltså!.. jag gav mig inte, fick ner två stycken flaskor (15meters avstånd inom en viss höjd pga det var nät uppe o nere i kastzonen och 1a pris krävde tre krossade flaskor, men jag fick två och ne halv :P .. krossade dem två första, men den sista tog i flaskan men det stod ännu. Naahaaaha.. fick välja mellan tre olika grejer, nån halsduk av någe slag och en kaninen eller en...kanin som var playboy! Den tog jag ju iallafall för Mange, för emelie tyckte den var pinsam ;) fast jag kunde inte se några andra gå omkring med några kaniner? för att jag var tydligen den enda utav typ 1000pers. som fick mig en ;) nice! 

Nu är Emelie hos någon kpmpis och jag ska KANSKE fara dit senare då det far dit lite mer folk. Antingen Gråa chinos, fred perry kofta med v-ringade tröja (vit) eller en gul Lyle & scott piké med ljusbruna chinos. skitsamma, nu blir det munkar, musik och Xbox live!!!!!



                                     











 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0