Xmas

Julhelgen är ju ganska gottig och så, man vräker i sig allt möjligt och allt smakar väldigt gott också ;) Har varit några sköna dagar, slöa men inte så långa ändå tycker jag. Allt positivt, bara de att jag känner mig lite förkyld i nu läget, men det försvinner nog! Idag var sista dagen jag hängde med Jeppe pedersen för imorgon drar han till norge igen så ses väl till påsken. Han skulle höra med dem på sitt gym som söker instruktörer osv. vore ganska najs om man fick jobba i ett gym deltid eller så för typ 100-150kr i timmen. I norge får man bra betalt så haha ;p
Jesper och jag drog till Nova ikväll med Sussie och körde på lite med vikterna. Ben och lite vader för mig blev det, var inte så motiverad att träna så blev 5set benpress 230-270kg 10reps och bencurl 4set 15reps 36-46kg samt stående vadpress i hacklift på 240kg 3set 20reps. Ska skriva ihop ett stabilt upplägg för träningen som ska vara efter nyår som Sussie ville ha =) Jag kommer nog köra på samma upplägg så kan jag träna lite mera med biffen.. Det underlättar så mycket att ha någon med samma mål, fast hennes går ju mot tävlingar dock ;p  Så nu ska jag ta det lugnt, älsklingen kommer väl hem snart, hon har varit och basta! Det vill fan jag också ;O ;O ;O Men får tänka klokt nu, är man lite förkyld ska man inte försöka förvärra saker och ting =) Hörs till imorgon med en uppdatering med ett nytt träningsupplägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0