soft

Rätt så skönt att bara sitta hemma och ladda batterierna till gymmet och så för arbetet imorgon. Man blir typ galen av att sitta och kika träningsklipp på internet, träningssuget går i taket haha.. Men ska inte gymma fören där vid sex tiden idag. Ökar mitt kcal för varje dag så det kanske gär så att mitt träningssug blir större och större =P Rygg och biceps på schemat idag, vet inte om jag ska köra latsdrag först i passet eler om marklyften blir först ut. Får klura vidare på det problemet ;) Smalt v-greppat latsdrag och stångrodd ska ju också göras, liksom stångcurl,hammercurl. Nä nu ska jag göra något vettigare, kanske går ut med hunden eller nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0