Back

Rygg alltså hehe.. =P vilken utdragen dag, känns som att det hära dygnet har pågått i så dära två dygn ;) Somnade vid tre natten till idag och steg upp före nio och fixade en brasa samt frukost 200gram tonfisk plus lite vitaminer och en frukt. Efter det så fastnade jag i soffan med xboxet men ides inte spela nå live så påbörjade att lira ett nytt spel som inte var mitt då men ändå.. Hög sysselsättning fram tills jag for in till Kalix - djuptjärn och hämtade lite mat och lagade ihop något för kvällen. Tog grönt té innan jag skulle gå in till centrum, måste bara nämna att grönt té gör mycket bättre än omega3 för mig ;s Förkylningen släpper direkt känns det som och kroppen rensas helt och hållet. For in till hemköp och köpte 1kg keso samt ett 6-pack ägg och gainomax till Sussie bara som tack för att hon skjutsade mig igår =P Pratade ett tag med Suz då innan jag gick till Nova för att träna och drack upp min dubbeldos av Eaa fx och började med marklyft för att värma upp ryggen =) 20reps 60kg 20reps 100kg och 10reps 140kg inom loppet av kanske 5-6minuter? Hyfsad uppvärmning i alla fall. Men kände mig inte lika viljestark idag som igår dock ;s Körde mina chins halvhjärtat osv. liksom resten av passet.

Chins 2set x 12reps, +10kg 2set 6-7reps. (betydligt sämre än förra veckan men så kan det vara ibland)
Stångrodd 40kg x 20reps, 60kg 15reps, 2set 80kg 12reps (länge sedan jag körde det så blev med typ raka ben och lätta vikter)
Sittande rodd 3set x 10-12reps på typ 15-18plattor av 20möjliga.
Hantel rodd 2set x 40kgs hantel 12reps, 2set 47.5kgs hantel 10reps (det enda som jag verkligen ville köra bra idag)
Tre snabba set scottcurl med hantel bara lite pump och svammel för biceps 15kgs hanteln 2set 12reps sedan dropset på 10kgs hanteln 15reps.
Tog ut biceps i cablecurls i stället med ez-stång 20reps x 5/15plattor, 15reps 8/15plattor, 10reps 12/15plattor.

Efter gymmet for jag till Risän och åt 200gram tonfisk samt en "extra" måltid eftersom att Emelies brosa lagade köttfärssås pch pasta. Någon timma efter det tog jag lite banan,hallon och 200gram keso. Och just nu äter jag 150gram kycklingfilé ihop rört med två ägg. Att klockan är efter tolv hade jag inte en aning om haha!.. Så ska gå till tvn nu och ta det lugnt. Godnatt ;) 

Kommentarer
Postat av: Yvette

Yes, det gjorde jag. Vet att du passade men vågar skriva det ändå ;)

2009-12-30 @ 06:47:08
URL: http://yvettelind.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0