-

Vaknade rätt tidigt idag, ungefär vid halv sex men hade tänkt somna om för att få sova en timme till. Men då vaknade älsklingen så då åt vi lite och jag satte mig vid datorn. sen bar det iväg till Kalix och gymmet, passet blev helt OK. Några set lutande hantelpress på 35kgs hantlarna 10reps, gick ganska lätt så ökar nog till 40kgs nästa gång ;p sedan tre set plan hantelpress innan jag gick till dipsställningen. Borde ha vilat lite mer men körde 37reps och vilade knappt 1minut innan jag körde igen 22reps. Två set fick räcka tyckte jag, gick till pec-decen för att stretcha bröstet lite och göra två tyngre set i den. Brukar bara köra cableövningar för triceps idag men hade en bra känsla för att köra tricepspress med z-stång. Började direkt på 40kg och gjorde 12reps, vilade inte så länge utan ökade och la mig igen och körde på 50kg 4reps. Sen ett till set på 40kg typ 8reps tror jag det blev. Avslutade med ett par tunga set push down med vinklat grepp. Gick sen och käka lite gratäng och tonfisk så jag skulle hinna med bussen som går exakt kl.10, när jag är typ 30meter ifrån stationen så far den ;s och det går inga fler till djuptjärn på två timmar. Så ser jag på klockan och den är ju för fan 09.56 .. överbetalda rövhål! bara för att dem ligger efter i sina körningar behöver dem inte fara iväg tidigare för att hinna till nästa stopp. Nåja, gick hem efter strandpromenaden och så började det fan att snöa, så väntade inte länge med att äta då jag kom hem. Resten av dagen har jag bara stirrat NHL osv. Vilket jag ska göra strax, på viasat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0