Hettande helg

Ja, vad kan man säga? Att hela Norrbotten har varit som ett nordligt sahara senaste tiden. Man har ju knappt haft tillfälle att ta till vara på all sol ens, bara jobba hela tiden som suger så hårt att orden jag tänker på just nu säkert är olagliga =P
 Men har blivit två stycken badturer i helgen. Mycket svalkande och framförallt omväxlande. Fast det tillkommer ju vissa konsekvenser då ;) Var ut och åt med pappa efter vi badat för mamma skulle och jobba. När man börjar slappa så går det mesta med i samma ström även vad man äter haha. Kakor,dricka och mat med onyttiga tillbehör blir alltmer vanligt under helger, men min kost under veckorna är så jäkla minimal med annat än tonfisk. Men jag kan ju inte fuska så, när Emelie for till Fanny för att basta och kackla skit som tjejer gör så bestämde jag mig för att dra ut och köra lite intervaller 110m sex gånger och 25+25m tre gånger med fem höga hopp i slutet av varje. Det var ganska jobbigt men välförtjänt eftersom att jag har snaskat i mig =P Jag ska spara bröstpasset till söndagen som kommer för då är vi i Umeå och hoppas kunna dra ett gympass med biffiga Mange, det betyder att imorgon blir det bara axlar och kanske en tricepsövning. Nu måste jag ta och stretcha och få i mig något med protein, har dock inget med mig. Sedan en välbehövlig dusch.. den ska vara isigare än iskall.. mmmmmhm!! För imorgon är det jobb = helvetet på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0