Helg kanske?

Varför känns det som att det är helg nu ;s Kan det vara för att dagarna tar slut fort, eftersom att det inte finns nog med jobb att fixa just nu, mhmm ja! Men varför klaga när det är skinande sol utomhus ;) Tog och avslutade dagen vid lunch idag för vi hade ingenting att ta itu med, så då gjorde jag smaskiga nötfärsbiffar med thaikryddmix. Dem blev rätt stora fast i ett bra syfte, hade 500gram färs - 100gram per biff - vilket ger ca.20-22gram protein per biff. Enkel uträkning om man har koll på näringsvärdena. Sedan begav jag mig till Bjumisträsk, den norra sidan alltså efter som att dära blir det djupt på mindre sträcka,mindre folk,solen riktad i ansiktet hela tiden istället för på ryggen som org.bjumis har haha sopor ;) Enda nackdelen är att det är sjögräs dära det börja bli djupt så, man måste ta sig runt allt det för att kunna simma ut. Som tur ides jag inte det denna gång, utan antingen låg i vattnet eller på strandne och lyssnade på radio p3. Kan ju vara rätt så tråkigt att simma ut i ett träsk helt själv också =P Angående imorgon så blir det Umeå direkt efter att Fanny har slutat, och så ska massa jäkla kläder med osv. men det viktigaste blir träningskläder :D Ska försöka planka in på IKSU så pengar ids jag inte fixa, bara massa protein i form av eaa fx alt. isokool och tonfisk så klart och nå riskakor kanske hehe. Nu har jag inte mobilen hära så kunde inte ladda upp några bilder men det är nog inte hela världen. Kompenserar med en bra låt istället ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0