Hammer of Ante!!

Denna ständiga hetta slutar aldrig, men det gör ingenting. Bättre att ha det så än regn och mulet dagarna i ända.
Har snickrat upp lite mer än halva garaget som jag är på nu, räknade alla plankor och det är ca.210 spikande och ca.190 kvar. Jag vet inte om det är sista garaget men det är mycket större än dem andra som är på ca.40meter men det hära var på närmare 70 meter, fan vilket monster haha!
 
 

Nu är det inte många dagarn kvar till Umeå, då står Iksu som prioritet nummer ett! Fick ett tips om att försöka komma in gratis och det tänker jag, vafan vi kommer ju 30 mil för att kolla på deras stora gym och dem har tusentals medlemmar vad gör det om en eller två personer vill komma in för att kolla runt på en SÖNDAG! Fast, jag hade ju ändå tänkt träna ;) Lite bröst och armar, så ska vila fram till dess nu så jag kanske impar på Mange. Vilket jag inte tror att jag gör eftersom att jag var större i vintras och starkare och nu är jag typ brunare och mindre :D Okey i got more style now, thats the point!

Idag på lunchen testade jag lite akrobatisk kardio kan man säga hehe.. Efter att jag hade varit och joggat i 15-20minuter så gick jag ut på gräsmattan och svammla omrking.



Ja jag ville sola ryggen lite så ställde mig på händerna eller handen och började grilla ;) Alla sätt är bra utom dem dåliga!
Fan vad jag har varit hungrig dagen igenom, frukost bestod av tonfisk sedan en isokool proteindrink innan lunch och till lunch lite kyckling med tomater,paprika och gurka. Ytterligare en isokool proteindrink några timmar efter den och ganska nyligen åt jag lite mera tomater och kyckling. Så imorgon är jag taggad för promenader och intervaller. Min vikt nu är hemlig fram tills imorgon ;) Bara för att nämna det, Emelie har legat och sovit ett bra tag hära nu. Gissa om någon kommer vara hyper som en hundvalp ikväll? Vilket innebär att jag inte kommer få mig en blund =(  Nä fy vad jag är hungrig alltså, ska ta mig nån frukt nu. Men helt fel vore det inte med typ glass som smakar glassigare än fan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0