Efter Umeå

Ankomst till Umeå sent på kvällen så det tajmade bra till att gå och sova =) Tidigt morgonen därpå blev det stan så klart i några timmar och shopping fast fick hålla koll på utgifterna så jag kan betala resan till grekland i oktober!  Det blev en lunch på Subway, åt en 30cm mörk baugett med skinka,kalkon,bacon,tomat,sallad,rödlök och senap-houngsdressing fyfan vad god den var! Plus en stor sprite mhm mhm, blev inte mätt man ville ju bara ha mer av den för den var så god! Sen begav vi oss till lägenheten och bytte om för att lira lite basket och verkligen svetta upp oss eftersom vi skulle ju duscha innan utekvällen. Tillbaka från basketliret som var halvhjärtat och riktigt svettigt kunde jag knappt vänta tills det iskalla vattnet skulle svalka ner mig =D Men det var inte så kallt som jag hoppats på, struntsamma. Nån timma efteråt for vi på stan för att checka in någon bra restaurang med allting var så medelmåttigt kan man säga, fast till slut hittade vi en restaurangbåt vid en kaj nedanför centrum. Maten var inte alltför dyr och inte så pjåkig heller ;) Efteråt tänkte vi nästan se bio men det blev inte av, vi for tillbaka till lägenheten och lirade Vem vill bli mijonär och resultatet blev: killarna spöade tjejerna rättså enormt! Uppföljt av Forrest Gump, men somnade till då och då i filmen, har trots allt sett filmen ett tiotal gånger. Sista dagen blev det en liten sväng in till centrum igen, sedan packa klart och bege sig till ISKU för att träna på det största gymmet i Europa, men redan då jag såg utsidan blev jag helt ställd.. En bild på en gammal gubbe som drar en stång med typ 10kg upp mot bröstet. Det såg ganska töntigt ut, men själva gymmet i sig var väl dugligt. Jag förväntade mig kanske för mycket, men det var hyfsat. resten av alla saker som fanns dära bortsett från gymmet var i andra hand mycket nice. Men jag skull personligen inte gymma dära, räcker med ett hyfsat gym plus tillgång att simma som i kalix för 800kr/6månader :P Men själva passet var helt OK, körde bröst först sedan armar med Fanny, och fick henne att testa dem dära supersetten som jag har pratat om. ja, nog fick hennes småa hårda armar pumpa upp sig så det bränner dagen efteråt =P Ett efterlängtat gympass färdigt och nu återstår bara en bilfärd hemåt. jag somnade nästan till en gång under resan men satt sedan och såg på allt oväder som började komma in mot landet. Direkt efter hemkomsten så gick vi till sängs men somnade kanske kl.01 haha.. lagomt sliten dagen efteråt!

  
Bakfulla eller bara lata? ;)                 Parken ovanför restaurangbåten         Ett slott/restaurang precis bredvid Hotellet

 

jag köpte skjortan en XL t.o.m och dessa skor hade jag kunnat köpa men jag avstod för trots att det var storlek 44 så var dem lite för tighta även om jag var barfota.






Dagen efter vi kommit hem var jag så extremt taggad att lira lite basket och vara seriös =P Så filmade lite av det jag gjorde, helt spontant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0