Chilli' dill

Tog ett par bilder i fredags efter bröstpasset som gick helt ok! Ska ge snedbänkpress ett nytt försök nu när jag lika så ska börja med bänkpress också, man säger ju att variationer är bra så! Bortsett från det passet har jag hunnit köra axlar/triceps (lättare pass) i måndags och rygg/baksida axlar igår (mer inriktat på vidden) . 
Så imorgon älskade ben, gav ju knäböj en andra chans hära och det kändes ju riktigt bra i början men efter ett par pass så är det svårt att kombinera den övningen under de veckor jag kört marklyft så ska nog hålla mig på den säkra sidan och köra benböj i maskin istället. Inte lika coolt som vanliga böj men köttar ju på med benpress efteråt så benen ligger knappast still i utvecklingen för det. Men längtar desto mer till fredagen då jag ska prova bänkpress för andra gången, gissar att 115kg inte kommer bli något problem. Tror jag gjorde ett nytt P-bästa i snedbänkpress förra veckan, har gjort 3set 3-4reps på 100kg som bäst i sommras och vägde 86-88kg då. Nu väger jag kanske kring 89kg ligger rätt stilla, eftersom att vissa veckor blir det en del kardio vissa inte och äter ibland mat som jag älskar. bara för att hålla mig positiv, för jag ska inte direkt deffa något just nu.

Nååja, hära kommer fredagens & gårdagens gympass samt ett par pixs på dagsformen & göttig mat hehe!

Fredag:Bröst & biceps
Snedbänkpress 2x 50kg 12reps, 2x 80kg 12reps, 2x 100kg 3reps, 2x 105kg 2reps
Lutande hantelpress 30kgs 10reps, 35kgs 10reps, 40kgs 10reps, 45kgs 5-6reps
Plana hantelflyes 3x 15reps
Stångcurl 2x 40kg 10-12reps, 10reps 50kg - dropset 30kg 8-10reps

Gårdagens pass:Rygg & baksida axlar
Breda Chins 4x 10reps, 2x 4-5reps med 15kgs platta
Sittande rodd med latsstång 14/20plattor 12reps, 16/20plattor 12reps, 2x 18/20plattor 8-10reps - dropset 13/20lattor 11reps & 8/20plattor 10reps

 
Älskar hamburgare haha!.. Första bilden 2x Big Mac, Andra bilden 2x frisco.

Brukar göra egan burgare på nötfärs ode men har inte orkat, men brukar ha på Salami eller bacon, ost, rostad lök, dressing eller helst chipotle/bbqsås & grovt bröd så klart haha!
   
Är inte direkt nöjd med dagsformen men siktar mest på att ta igen det som gick förlorat månaden då jag var sjuk! Sen kan man börja finslipa. PEAce!


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Beefcake nr 1 :)

2010-11-24 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0