-

Otroligt mycket sol igen och som varmast hos mig blev det 24-25grader både inne och ute haha! Har suttit inne typ hela dagen, undra när det ska börja regna lite här uppe? Vore iaf skönt med lite svalkande regn. Blev en mager frukost iaf då jag kom hem, man blir inte de minsta mätt på gröt och tonfisk. Fast till lunch då j*vlar lastade jag på, tonfisk igen fast med typ rejäl bit pizza. Gött med lite kalorier så man orkar i ryssvärmen. Cyklade in till gymet, och för första gången hade jag på mig shortsen i år.

40graders lutande hantelpress
2set uppvärmning 20kgs hantlarna 15-20reps
2set 40kgs hantlarna 8reps
1set 42.5kgs hantlarna 6reps

Plan hantelpress
2set 30kgs hantlarna 12reps

Dips (triceps)
20kg + kroppsvikt 12reps
40kg + kroppsvikt 4reps
dropset på kroppsvikten 20reps

Jag körde nog lite väl fort i början av passet, hade gått drygt 25minuter då jag var klar med tre övningar så det märktes att jag inte orkade köra lika tungt som vanligt så tog det lite lugnare innan jag började med flyes.

Lutande hantelflyes
10kgs hantlarna 20reps
17.5kgs hantlarna 15reps
25kgs hantlarna 10reps

Ez-Push down i cablecrossen (Ez-greppet ger mindre stress på underarmarna)
9/15plattor 20reps
13/15plattor 15reps
15/15plattor 9reps
dropset nr1 10/15plattor 10reps - dropset nr2 5/15plattor 15reps

p-p-p-p-pumped!! känns verkligen i kroppen att jag inte lyft något på en vecka, fick otroligt bra tryck i kroppen på knappt 45-50minuters träning. Imorgon blir det rygg, bara chins,latsdrag,sittade rodd och stångcurl. Men längtar till nästa veckas ryggpass då jag kommer köra äckligt mycket tjocklek!

Den hära låten hittade jag i Samir Troudis blogg/videoblogg på youtube (Som också kom 5a eller 6a på Sm i Herrar 90kg trots att han vägde 80.05kg haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0