Shit man

Promenerar hem just nu från gymet. Skinande sol men trots det så är det rätt kallt ute. Nåja, brun blir man iaf hehe. Passet gick bra trots att jag bara överlevt på gröt och eaa från imorse. Började med chins/pull ups på kroppsvikten 2set 10reps, sen 2set med 20kg extra 4reps. Gick vidare till latsdrag sen men körde endast tre lätta set på typ 60kg 10reps. Sparade mig till sittande rodd. Två set på 13/20plattor 12reps, två set på 16/20plattor 10reps. Avslutade ryggen med traps, i form av stångshrugs på 100-140-180kg 10-20reps hamn jag på varje set. Efter den piskan mot ryggen så skulle biceps få plågas av scottcurl med hantel i fyra set. På både 10-15kg blev det 12reps, gick upp till 20kgs hanteln sen 5reps i första setet och 4reps i andra. Tungt tryck fick man iaf hehe.. Som avslutning på hela passet gjorde jag reverse ez-curls. Alltså jag håller i stången axelbrett fast med handflatorna mot golvet. Det blir tyngre,svårare for fusk,ger bra för både underarmarna och hammerfästet på biceps. Nu vill jag bara hem och käka kyckling, har slut proteinpulver så därför används eaa fx flitigt. En vilodag imorgon som vanligt så blir bara att softa. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0