Hoppas!

San josé sharks (mitt favorit lag í NHL sedan dagis) har de senaste åren tillhört toppen i NHL och förra året bäst under grundserien och just nu leder dem den igen efter SJU raka vinster och med ett snitt på två insläppta per match så Nabokov ligger på 93-96% de senaste tio matcherna vilket är ruggigt bra! En ännu bättre grej är att Sharks gör mest mål i NHL så just nu tätast och säkrast på offensiv med en hög Powerplay % . Jag Kollade upp deras senaste Sju matcher och nästan alla hade dem vunnit org.tid med antingen 3-5mål och släppt in max 2 mål som sagt. Så istället för att satsa på matchvinnare som inte ger bra i odds när sharks har spelat bra på sistone och mot Edmonton alla tidigare matcher osv. blir det att satsa på en 4-2 eller 4-1 vinst för Sharks. Hittade tyvärr inga uppgifter om det var Nabokov som skulle få starta som första målvakt men det borde han ju göra eftersom han spelar över 70matcher per säsong. Hoppas det går som jag har tänkt för då får jag mig lite fickpengar =)



Evgenis "Save of the decade" som den kallas, i den fjärde OverTime-perioden under slutspelen 08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0