Gårdagen

Körde bröst igår trots att jag inte kände på mig att det skulle bli något superbra pass men ändå, gjorde så bra som möjligt. Hade bara tänkt satsa på lite mer reps i bänkpressen och framför allt dipsen.

Bänkpress 2x 60kg, 3x 100kg 8-6reps
Lutande hantelpress 40-35kgs hantlarna 8-10reps
Dips + 15kgs platta 2set 15reps, 2st 15kgs plattor 6reps dropset på kroppsvikten 15reps
Ez-tricepspress liggande 30-40kg 4set 10-12reps
sittande tricepspress med hantel 2set 15reps 25kgs hanteln

käkade 600gram kyckling efter passet och lite chips hehe.. Men tog mig ändå en promenad på 55-60minuter senare så jämnade nog ut sig lite.

Just nu sitter jag vid xboxet och lirar lite samt äter två mega mackor med ost, 150gram hokifilé, 2port. kantarellsoppa. yummieeeeee!! Ska köra ryggen om så dära 2h, känner mig inte fräsch i korsryggen överhuvudtaget men ska testa lite marklyft idag efter chinsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0