Förmiddag

Blev inte av att sova först fören vid tre tiden inatt, huvva! Fick riktigt kämpa upp imorse så hoppade över första bussen och tänkte att jag tar nästa, men jag ändrade mig och exakt kl.9.05 så hade jag fett med kläder på mig och började gå mot Djuptjärn från Risön, jag kom fram ungefär tjugo-kvart i elva så gick ändå ganska fort trots att jag hade täckbyxor och en väska som var slitsam att ha på axeln. Har fått as ont på vänstra sidan av nacken ner mot trapsen. Om jag vrider huvudet snett och lite framåt känner jag att det är någon muskel/sena som hoppar till.. Får försöka fixa till det sen, för nu ska jag äta =) Tog bara lite riskakor och nutella imorse haha, så nu kör jag på 5st ägg och ca.100gram kidneybönor. Har läst att sojabönor ska vara riktiga proteinbomber, men vars hittar man dem igentligen? Inte för att jag är så noga med vegetabiliskt protein men men.

Kommentarer
Postat av: Yvette

Sojabönor brukar finnas i välsorterade butiker (alt. hälsobutik) på hyllan med linser osv. Finns det inte i Kalix lär Ica Maxi i happis ha. Saltåkvarn har bla.

http://www.saltakvarn.se/produkt/produktblad/5170.htm

2010-01-12 @ 12:51:33
URL: http://yvettelind.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0